Kesäkuu on ollut hiljaisempi kuin odotin. Toisaalta se on antanut tilaa luovuudelle. Pitkästä aikaa leivoin sämpylöitä ja olen ommellut itselleni vaatteita, hupparin ja hameen. Nyt teen sopivan paidan hameelle. Milon kanssa ollaan oltu metsässä lenkkeilemässä ja otettu kuvia. Milo ei kamerasta kovin välitä, mutta joitakin hyviä kuvia onnistuin ottamaan. On hassua, miten onnistuukin väistämään kameraa niin taitavasti ja on silti niin kuvauksellinen monenlaista taustaa vasten.
Olen ehtinyt myös selailla kuvia aiemmilta kesiltä. Niissä on ehkä enemmän liikettä, enemmän suunnitelmia. Mutta huomaan, että kaipaan nyt juuri tätä, rauhallisempaa kesää. Ehkä tämä kesä ei ole se, jossa tapahtuu paljon. Ehkä tämä on aikaa, jolloin luovuudelle tulee taas enemmän tilaa.
Ja Milo on kanssani aina läsnä, metsälenkillä tai ompelukoneen äärellä. Se on siellä missä minäkin, välillä mukana liikkeessä, välillä rauhassa lähelläni.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti
Voit kommentoida Google-tililläsi. Kaikki kommentit tarkistetaan ennen julkaisua.